miércoles, 25 de julio de 2007

Presentació

Hola a tots,

Sóc Roy i aquest és el meu primer blog.
En ell, tinc la intenció d'anar publicant posts en els quals parlaré de diversos temes, com ara cinema, literatura, còmic, música... Principalment el que aniré veient i el que em semble que mereix una petita ressenya. Més endavant potser adjunte més coses, però per començar la idea és aquesta.
La llengua en què faré els posts pot variar entre castellà i valencià, ja que la meua idea és que siga un lloc bilingüe. M'agradaria que ningú s'ofenguera per aquest fet.
Espere les vostres visites i agrairé els comentaris de tothom. Salut!
Roy.

5 comentarios:

Unknown dijo...

Bon dia ¿Roy?.
Felicitats per la recent paternitat.
Espere i desitge que la criatura madure i tinga moltes amistats.
Jo no sé amb quina frequència podré visitar-la, ja faré per desar-la a favorits.
I participar-hi, en valencià, clar. Espere que ningú s'ofenga per aquest fet.
Salut, Pau.

Anónimo dijo...

Hola, Natxo o Roy,
Jo també et felicite per obrir-te espai en aquest trosset de món virtual. I, com Pau, tractaré de participar-hi, en valencià!!
Espere que tingues molts lectors.
Sort!
Eva

Anónimo dijo...

Ie! Natxo!
Molt interessant el teu blog, el visitaré sempre que em siga possible. Faré llegidetes dels teus primers escrits. Ara vaig per "Next", vull vore la pel·lícula, ja et contaré.
Molts besos,
Ester

Anónimo dijo...

Ya era hora que alguien se "mojara" en la crítica de las películas y que todo no fuera de color de rosa, ánimo.
Exquisito.

Anónimo dijo...

Ieee, pellejo, ehorabona, aniré fent camí i llegint el teu blog
ja que no tinc temps per rés,
adw.
Puchy